نوش نگارش

بازرسی آژانس از تورقوزآباد

ببخشید اگر خیلی زحمت کشیدید تا تورقوزآباد را فراموش کنید ها!… شاید هم بعضی از جوک هایش هنوز لبخندی به نیش اشاکیل دارد… ولی من هرگز نتوانستم از یادم ببرم چون طبق آنچه که از خواص مواد هسته‌ای می‌دانم و… به خواندن ادامه دهید ›

دَروک، دُوروک گو؟!…

دوستان، نوش… بعد از اینکه گزارش محرمانه جناب سفیر انگلستان در آمریکا به لندن یهو مثل چس بودار از ریقو مریضی نشت کرد، لو رفت، و رسوایش کرد، (کار کی بود نشت آن. مگر حراست ارتباطات آنچنانی دولتمردان انگلستان بی‌صاحاب… به خواندن ادامه دهید ›

لدین و صبر امام زمانی…

دوستان، نوش… آفتاب امروز از غرب بیرون آمده چرا که دکتر لدین بالاخره یک چیزی مربوط به ماها نوشته!!… در این مقاله دکتر لدین دوباره تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ملاها را در این منظر دوره می‌کند که این رژیم… به خواندن ادامه دهید ›

چرا گفتم گلیر…

دوستان… می‌دانید چرا در پست قبلی‌ام گفتم «گلیر»؟… به این دلیل: بگذریم از اینکه اونه‌بامای جُعلّق اکبیری عقده پدر دار در حالیکه بغض این هرگز راحتش نگذاشت که پدرش مردانگی‌نداشت بالای سر پسرش بماند و او را پدری کند و… به خواندن ادامه دهید ›

گَلیر…

خوب متاسفانه الحمدولاه! ج.اس. اعلام کرد که دارایی اورانیوم غنی شده در سطح پایینش از مرز ۳۰۰ کیلو فراتر رفته. ترجمه این به زبان اروپایی یعنی ملاتاریای دُردانه نازنینشان از برجام کشیده بیرون و سنگ روی یخشان کرده و الان… به خواندن ادامه دهید ›