
دوستان،
از دبکا امروز بیرون آمده اینکه دیگر نه دارند ورمیدارند و نه میگذارند و رسما! دارند میگویند که اگر رژیم حاکم ایران غنی سازی را بصورت پیشابرجامی از سر بگیرد، که آقای خامنهای نکردن آن را منوط بر ایفای خواسته های اخیرش توسط اروپا گذاشته، آمریکا و اسرائیل تاسیسات هستهای ایران را با اف-۳۵ های صفر کیلومتر نو و براقشان بمباران خواهند کرد و بعد نفس کش هم خواهند طلبید!!…
نوش؟؟
دستهها:نوش نگارش
پاسخ حضرت را متوجه شدیم؟
تنگه باز است، و اگر باز نماند اشکال خواهیم داشت – روبیو
چرخش ۱۸۰ درجهای سنا برای حمایت از حضرت
حضرت اعلام آمادگی برای کمک به مردم زلزله زده ونزوئلا کرد
بیان دیدگاه