
دوستان،
نوش…
همین دوماه پیش بود که گفتیم بازاری ها، همانانی که نکبت خمینیسم و تباهی خاورمیانه را هزینه کردند، از ‹ف› حرفهای پومپئو تا ‹فرحزادش› را خواندند و حال اونور صفحه را گذاشته اند روی گرامی که چهل سال جز مارش عزا نزده تا آهنگی دیگر بزند، و آی چه خوب هم دارد میزند!…
حالا، سایت روزنامه سرمایه گزاران آمریکا است که شاهد از غیب ما شده و در مقاله سردبیرش لب مطلب می گوید که اعتراضات و تظاهرات ایران همراه با تحریم های ترامپ که پدر ریال آخوندی را در آورده، بازاریان را نیز همراه قافله نموده و دیگر، ولو اینکه خیلی رسانه ها وانمود به ندیدن و متوجه نشدنش می کنند، انقلاب ایران براه است و دارد میرود که بساط ملایان را جمع کرده و همآنجایی بیاندازد که عرب نی انداخت!!!…
و هم اینکه ۱۸۰ درجه متفاوت با آنجوری که او نه باما با اعتراضات مردمی خفه شده با «جنبش سبز» تا کرد، ترامپ و دولتش مثل کوه به پشتوانگی حق طلبی های مردم، اینک، ایستاده اند.
ما هم میگوییم ایول به پژواک صدایی که از دستمان برآمد، و صد البته:
نوش…
دستهها:نوش نگارش
پاسخ حضرت را متوجه شدیم؟
تنگه باز است، و اگر باز نماند اشکال خواهیم داشت – روبیو
چرخش ۱۸۰ درجهای سنا برای حمایت از حضرت
حضرت اعلام آمادگی برای کمک به مردم زلزله زده ونزوئلا کرد
بیان دیدگاه