ای شرقی غمگین بدست پیالهچی on 04/27/2019 • ( 0 ) ای شرقی غمگین، نزار آفتابمون بمیره، نزار تاریکی جون بگیره… اشتراکگذاری Share:Tweet اشتراکگذاری در ردیت (در پنجرۀ تازه باز میشود) رددیت اشتراکگذاری در تلگرام (در پنجرۀ تازه باز میشود) تلگرام اشتراکگذاری در واتساپ (در پنجرۀ تازه باز میشود) واتساپ دوست داشتن در حال بارگذاری...‹ بعد از ظهر «سگی» برای جمهوری اسلامیچین هم پرید؟ ›دستهها:نوش نگارش مقالههای مرتبط پاسخ حضرت را متوجه شدیم؟ تنگه باز است، و اگر باز نماند اشکال خواهیم داشت – روبیو چرخش ۱۸۰ درجهای سنا برای حمایت از حضرت حضرت اعلام آمادگی برای کمک به مردم زلزله زده ونزوئلا کرد
بیان دیدگاه