
شنبه گذشته خانم نانسی پلوسی رئیس دموکراتچی مجلس نمایندگان آمریکا هیئتی از نمایندگان هر دو حزب را جمع کرد و برداشت با هم دوان دوان رفتند اردن و با پادشاه آنجا ملاقات کرده و دلواپسی هایشان را نسبت به تحولات اخیر و مفتی داده شدن سوریه به پوتین و ایران و شلتاق های رجب اردوتاپال درمیان گذاشتند. (واسه چی رفتند اردن؟!… مگه پادشاه اردن سر پیاز است یا ته آن؟!!…-پ.)
دستهها:نوش نگارش
نکبت تنگش نکرده و بیعوارض داره حال میده – حضرت
نکبت بله را گفت! – حضرت
زنده نگه داری، یا زجرکُشی؟
تاکید نشانه نگرانی است؟
باردیگر خلوتکده خراباتیان ……. درود و سپاس
لایکلایک
نوش…
لطف دارید…
لایکلایک
…..حال چرا از هردوتا حزب و چه کسانی از حزب دمکرات نبودند وپلوسی با اجازه چه کسی اینها غیر حزب دمکراتی ها را جمع کرده بود ! شایدامااگرولی اخطارجنگ !؟!
لایکلایک