
رهبران مجلس نمایندگان آمریکا از دولت ترامپ درخواست رسمی کردهاند که برود و تجسس و تحقیق کند که چگونه بود نقش کلیدی این نایاک نحس در مالیده شدن شیره برجام بر سر نمایندگان و مردم آمریکا.
نایاک متهم است که نقش کلیدی داشته به عنوان لابیست ملاتاریا برای تبلیغ برجام و تبانی با کابینه اوباما در ایجاد «دالان پژواک» برای تبلیغ برجام و گول زدن کنگره و مردم راجع به مفاد آن، و خلاصه سوت بلبلی زدن در دالان در حال فروش جنس بنجل به کنگره و مردم آمریکا گویا کاری مکروه است و اکنون وقت حسابرسی انگاری رسیده!!
دوستان، اگر هنوز حس پرخاشگری جوانیم راداشتم، پیرو خبر بالا به کنگره آمریکا میگفتم بروند گم شوند و مردهشورشان را ببرد با آن تحقیق کردن ها و سراغ رفتن هایشان!!
این کار را باید سال ها پیش، پیش از آنکه آن گودوخ نایاک را ترک کرد میکردند و گِل میگرفتند در آن چِرت و پِرتکده ماله کش رژیم خون آشام را که دیگر شکی از سبعیت محض و مطلقش برای دنیا نمانده…
ولی حالا که پشمم همه ریخته و همهاش ویدئوی شلیک عمدی دو موشک به هواپیمایی پر از مردم بیگناه است که در مخم دارد بازپخش میشود، میگم اِهههه؟!… دارین میرین نایاک رو تحقیقات کنین ماله کشی هاشو و اینا؟!… چی؟! لابی ملاتاریا میگین بوده؟؟؟ چه جالب!… نوش!!…
دستهها:اخبار مَخبار!...
فحش، تهدید به اقدام نظامی خفن تر علیه رژیم و آدم ربایی یا نفله ساختن هیئت اعزامی نکبت از سوی حضرت
جدیدترین تهدید حضرت علیه حکومت نکبت تروریست ایران
دیوث بازی های حوثی ها ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳
افشاگری حماسی محمدی؟
بیان دیدگاه