دوستان، نوش…
راستی دلیل انفعال پوتین چی بود که گذاشت پریگوژین تا ۲۰۰ کیلومتری مسکو برسه و نیروی هوایی روسیه فعال نشد که اقلا از کاروان واگنر را در راه داخل کشور خودشون از هوا چند تا از خودروهاشون روکن فیکن کنه؟
اولین جوابی که به نظرم مییاد این بود که به خاطر سابقهای که با پریگوژین داره و فکر اینکه پس از حل این دعوا در آینده هنوز میتونه رو واگنر حساب کنه بود که پوتین با نیروی هوایی نزدشون.
لاکن، یک دلیل بسیار محتمل اینه که پوتین شاید چند تا هواپیما داشته باشه که قراضهاند و نصفی شون پرواز نمیکنند، ولی اصلا این بابا همراه با نیروی زمینی ناشی بی تجربی و بی تجهیزاتش، نیروی هوایی هم نداره که بتونه روش حساب کنه!
شما چی فکر میکنید عزیزان؟
دستهها:نوش نگارش
نکبت تنگش نکرده و بیعوارض داره حال میده – حضرت
نکبت بله را گفت! – حضرت
زنده نگه داری، یا زجرکُشی؟
تاکید نشانه نگرانی است؟
بیان دیدگاه