عظمت حجم انرژی ای که برای ساخت و فعال نگه داشتن پروژه پیست اسکی در عربستان لازم است بیرون از قدرت تصور من است و واقعا باید بنشینم و حساب کنم.
ولی انقدر میدونم و اطمینان دارم که نجومیه!
پس اون انرژی با عظمت نجومی قراره از چی گرفته بشه و از کجا بیاد؟ نفت و گاز؟! استغفرالله!! پس رد پای کربن و کلایمت چنج چه؟
گزینه بعدی نیروگاه اتمی است که اگر بمب و زلزله و ناکارآمدی بهش نخورد، انرژیاش پاک پاک است به جان عمه جانم…
خب پس بسم الله. کی میخواد شروع کنه و انرژی هستهای بیاره به مقدم ناجی جهان، جناب شاهزاده بن سلمان؟…
لاجرم هرکی میاره یا قراره بیاره، خواهشا دم دست یه چنتا هم شیرینی شانسی و پاکتای کوچیک سُس سُویا هم بزاره توجیبش واسه بر و بکس و بیاره. مرسی.
نوش…
دستهها:نوش نگارش

نکبت تنگش نکرده و بیعوارض داره حال میده – حضرت
نکبت بله را گفت! – حضرت
زنده نگه داری، یا زجرکُشی؟
تاکید نشانه نگرانی است؟
بیان دیدگاه