دوستان، نوش… سعی مذبوحانه دیگری برای دمیدن نفاق بین ایرانیان را بار دیگری از ذلیلانی شاهدیم. اینها رویشان به سنگ پای قزوین خیلی وقت پیش ها گفته ببم زکی!!…. سایت معلومالحال تجزیه طلب «گوناز» * که دیگر نزدیک دو دهه… به خواندن ادامه دهید ›
نوش نگارش
میکروفون باز نتانیاهو پشت درهای بسته
دوستان، نوش… دبکا و جاهای دیگر میگویند که آقای نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل که اخیرا در همایشی با کله گنده های اروپای شرقی در بوداپست مجارستان است، حواسش نبود (چشمک!…) و میکروفونش را در پشت درهای بسته باز گذاشته بود… به خواندن ادامه دهید ›
مینی ژوپ مکی!
دوستان، نوش… بازتاب ویژهای این دوستدارتان را به کیبورد بازکشاند. دنیا بدید و اکنون، داد وا اسلاما گوش فلک پر کرده است؟ ببینید که در مهد قرآن چگونه آن به قول عمو مانوک «سیندرلا» آن گونه با مینیژوپ مکی، خرامان… به خواندن ادامه دهید ›