دوستان، نوش… از جالبترین ویژگی های اینترنت خوانی همانا اینست که بعضی وقتا آدم متوجه یه چیزایی میشه که روحش هم خبر نداشته، و بعد از خواندنشان کف میکنه و میگه: « اَعععع!!!….» در حالی که به جای نامشخصی خیره… به خواندن ادامه دهید ›
نوش نگارش
موعظه رنسانسی!
دوستان، نوش… کودکی از فلوریدا به پدربزرگش در کالیفرنیا گفت: «آن فورس خوب با ماست!» و دلداری نگرانیاش را از طوفان نحس ‹ایرما› داد… او با آن باورش، و جمعی دیگر از فلوریدایی های دست به دعا، امروز گذر ایرما… به خواندن ادامه دهید ›
انگشتی کبود و بغضی تیرهتر!
دوستان، نوش… رفتم بالاترین، دیدم جماعت قشقرق و هایهویی بپا ساختهاند که نگو و نپرس!… همه هم بر سر اینکه خانم هایی خارجی، حتی بی حجاب، به داخل استادیوم و تماشای بازی فوتبال ایران و سوریه راه یافتند، در حالی… به خواندن ادامه دهید ›
فتوای آمانو
دوستان، نوش… امروز وقتی آقای آمانو داشت در بارهی برجام حرف میزد، برجامیست ها و جااندازان ملاتاریا نمیتوانستند حرف هایش را بفهمند، در حقیقت در وقت نگارش همین کلمات هم که چک کردم، نُه ساعتی گذشته است… نه بیبیسی توانسته… به خواندن ادامه دهید ›
مصدق، قهرمان یا قانون شکن؟!…
دوستان، نوش… آقا گرچه ماه مرداد پر درد و داد دیگری هم دیروز به تاریخ پیوست، مثل اینکه تا این قضیه مصدق حلاجی و حل نشود به جایی نخواهیم رسید و آش تلخ منقلب کنندهاش در همان کاسه خواهد ماند…. به خواندن ادامه دهید ›
روحانی – سلیمانی، موازی گورباچف – یلتسین؟
دوستان، نوش… اصلا در عمرم تصور نمیکردم که هیچ روزی و به هیچ گونهای هیچ چیزی مرتبط به نظام آدم کش و چپاولگر ملاهای مرتجع پلید را تبلیغ کنم… ولی ازتان دعوت میکنم که جان پیالهچی بیایید و ویدئوی کوتاه… به خواندن ادامه دهید ›
تو گاف را هجی کن، من شاید آزادی را یاد بگیرم
دوستان، نوش… آقا زر زدن های برجامی نه تنها آمد نیامد دارد، بلکه با بازدرآوردن گند گاف های هنوز تسویه حساب نشده، شوخی شوخی یا جدی جدی فرجامی هم میتواند بشود!… نهخیر، کسی از یادش نرفته است. جناب فریدون عمامه… به خواندن ادامه دهید ›
ترامپ و برجام بازی؟
دوستان، نوش… پس از تایید بار دوم «پایبندی» ج.اس. به برجام جلوی کنگره آمریکا توسط وزیر خارجهاش، خیلی ها دارند میپرسند جریان چیه؟ ترامپ هم برجام باز شده؟!… ولی در مقالهای که همین امروز منتشر کرده، دکتر لدین میگوید که… به خواندن ادامه دهید ›
بزودی…
دوستان، نوش… یار نازنین رنسانسی آزاد اندیشم قطعهای بسیار زیبا نوشته که نهایت افتخارم است به اشتراکش بگذارم: ************************ روزی خواهد رسید که آزادی را از شیخ گدایی نکنیم و اصلاح طلبی را، استمرار ندهیم آزادی را یواشکی نپنداریم، و… به خواندن ادامه دهید ›
بای بای قطر؟!…
دوستان، نوش… شوخی شوخی مثل اینکه ۱۱ میلیارد دلار خرید اسلحه از جانب قطر دل دونالد شیردل را راضی نکرد! اینک ایشان صحبت ترک قطر را به پیش کشیده و میگوید که چنان هم کار سختی نخواهد بود و اگر… به خواندن ادامه دهید ›