
گروه ‹لب دوختگان› هکرهای نظام را دوباره لو دادند.
به گزارش سایت فناوری رایانه ای «زی-دی-نِت» چند روز پیش گروهی به نام «لب دوختگان» بدافزاری از ابزارهای سایبری هکرهای جمهوری اسلامی را در در کانال تلگرامشان افشا کرده است.
گفته شده است که شخص/اشخاص مزبور پیشتر در ماه آوریل شش رقم دیگر از مجموعه سُورس کُد های ابزار های سایبری هکرهای گمنام امام را نیز انتشار داده بود.
اسم این بدافزار تازه لو رفته «جِیسوُن» است که برای تخلیه و سرقت اطلاعات از سیستم ایمیل مایکروسافت اکسچنج سرور قربانیانش برنامه ریزی شده است.
از قرار معلوم چهار سال است که وزارت اطلاعات مشغول استفاده از این بدافزار سایبری بوده است.
دستهها:اخبار مَخبار!...
فحش، تهدید به اقدام نظامی خفن تر علیه رژیم و آدم ربایی یا نفله ساختن هیئت اعزامی نکبت از سوی حضرت
جدیدترین تهدید حضرت علیه حکومت نکبت تروریست ایران
دیوث بازی های حوثی ها ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳
افشاگری حماسی محمدی؟
بیان دیدگاه