دوست دارم، میدونی… بدست پیالهچی on 02/21/2020 • ( 0 ) سوسن – دوسِت دارم، میدونی اشتراکگذاری Share:Tweet اشتراکگذاری در ردیت (در پنجرۀ تازه باز میشود) رددیت اشتراکگذاری در تلگرام (در پنجرۀ تازه باز میشود) تلگرام اشتراکگذاری در واتساپ (در پنجرۀ تازه باز میشود) واتساپ دوست داشتن در حال بارگذاری...‹ سازمان بهداشت جهانی: از بابت ویروس کرونا در ایران خیلی نگرانیمتسلیم شو، حالا ›دستهها:نوش نگارش مقالههای مرتبط نکبت تنگش نکرده و بیعوارض داره حال میده – حضرت نکبت بله را گفت! – حضرت زنده نگه داری، یا زجرکُشی؟ تاکید نشانه نگرانی است؟
بیان دیدگاه