نوش نگارش

مرسی یوتیوب!

دوستان، نوش… بعد از اینکه «بیست سؤالی از مسلمانان و اسلام» را که بر محور ویدیوی آقای پاول واتسون استوار بود منتشر کردم، یوتیوب برداشت و آن ویدیو را بر اساس ادعای «نفرت برانگیز» بودنش، حتما بخاطر شکایت یک مسلمان… به خواندن ادامه دهید ›

ترامپ، دفتر فریدون، و بقیه اخبار مخبار و اینا…

دوستان، نوش… متاسفانه فیسبوک بخاطر ملاحظات «حقوق معنوی» و «حقوق کپی برداری» نگذاشت که صدای موسیقی خوبی که برایتان انتخاب کرده بودم (می‌خواهم سراپایت را ببوسم!) گرچه منشأش را هم آشکار داشتم، و از خود ویدئوشان که از یوتیوب بود،… به خواندن ادامه دهید ›

یادی از عمومانوک و «دیوار The WALL»

دوستان، نوش… تجربه‌ای باورنکردنی برایم در رابطه با عمومانوک همین امروز اتفاق افتاد. در باره آن، در باره فریدون، و در باره اوباما گیت عرایضی به خدمتتان در لایو زیر آورده‌ام. نوش…

توییت های ترامپی و کارمای من

دوستان، نوش… این لایو را به کارمای خودم بدهکار بودم… زین بعد سعی خواهم داشت هرشب به توییت های پرزیدنت ترامپ بپردازم چون ساپورت او ما را واجب است و توییت هایش هم خداییش خوراک بدی واسه برنامه فی سبیل… به خواندن ادامه دهید ›

معنی خانه و ارتباط آن با قانون

دوستان، نوش… کشورهایی که قانون اساسی شان با عقل جور در نمی‌آید، نمی‌توانند جز جهنمی باشند یا شوند برای شهروندان عاقلشان. قانون اساسی برای اینکه باعقل انسان جور در بیایید باید مبنای حقوق مساوی بشری داشته باشد که آماجش ایجاد… به خواندن ادامه دهید ›

آن تلخ وش…

دوستان، نوش… پیکی از راه صدق پرسان شد که در نماد پیاله‌چی این آیا تصویر عیسی مسیح است که بر لب جام نشسته؟؟ که ما گفتیم. می‌تواند باشد. نوش… حضرت لسان الغیب خواجه حافظ شیرازی علیه‌السّلام، مگر هماره به لب… به خواندن ادامه دهید ›

کار چین تمام است – عمومانوک

دوستان، نوش… هر از دم گاهی تا حالا، از پیاله بینی هایم آورده‌ام… نه بلند و ناگهانی ها، لاکن غیرقابل انکار و اشتباه!… یک جوری آرام و ملایم به شنود ذهنم آمد… ده دقیقه پیش در نوشِ پیاله، به نیوشیدن… به خواندن ادامه دهید ›