نوش نگارش

مدرنترین شاه دنیا را کمک کنید

این همه نق نزنید، این همه زر های بی‌خود بدسوادانه نزنید… شکر کنید که رضا پهلوی را هنوز داریم، که ماهیتا شاه ایران طبق قانون اساسی پیشا خرتوخر ۴۲ ساله مگر نیست؟!… ما مدرنترین شاه دنیا را پس داریم که… به خواندن ادامه دهید ›

نوش سیاسی در روز روشن!

دوستان، ما انقدر گفتیم نوش، که بالاخره به سیستم سیاست روز رخنه کرد و طلسم روابط سیاسی و خارجی شد! سیاست بالاخره انشالاه راه درستشو پیدا کرده در اروپا. در حالی که وزیر خارجه آمریکا رفته با اقمار سابق بلوک… به خواندن ادامه دهید ›

انفجار بیروت

تسلیت به همنوعان بی وطن لبنانی‌مان… لاکن در پیاله دیدیم که این بمب هسته‌ای تاکتیکی (کم بازده) که در بیروت منفجر شد سفارشی آقا تهیه شده و به لبنان فرستاده شده بود تا حزب الله ببرد و در تل آویو… به خواندن ادامه دهید ›

دُم ملاتاریای موش فاضلاب در گازانبر هسته‌ای-حقوق بشری

دوستان، نوش… چه روزهاییست، این واپسین ایام حکومت قاتلان! یادم رفت در ویدئو گپ پایین منجمله عرض کنم که با جزغاله ساختن مردم بیگناه در سینما رکس آبادان، ملاتاریایی که سعی کرد که آتش حقوق بشری را که علیه شاهنشاه… به خواندن ادامه دهید ›

باز هم چین و همچنان در مبحث چین…

دوستان، نوش… در ویدئو گپ این پست، ببخشید از اینکه دو سه جا رشته افکارم از دستم رفت و مثلا این را نرسیدم بگویم: چون احتمال زیاد هست که حکومت کمونیست چین توسط بلای گلخانه‌ای/ سفارشی کرونا قربانی دسیسه و… به خواندن ادامه دهید ›

چین محتاج مفعول بازی های تابلو ملاتاریا نیست

دوستان، نوش… قرارداد مرارداد ۲۵ ساله، ۹۰ ساله و غیره با چین همه چرت است. نگرانش بودن مثل نگران بودن عنقریب معدومی در راه جرثقیل به بی‌آبرویی خیس کردن شلوارش بعد از رفتن جان از بدنش می‌ماند. بی خیال، و… به خواندن ادامه دهید ›