نازنینان، نوش… ما آمدیم و به نوش داشتیم موضع اظهار شده ضد حکومت ولی فقیهی را از جانب کسی که دیگر یواشکی را گذاشته کنار و علیه حکومت نکبت و خود نکبت از رو بسته. همین!… لاکن بنده هیچ صحبتی… به خواندن ادامه دهید ›
نوش نگارش
دموکراسی مجارستان قربانی «کرونا» شد!
به راحتی آب خوردن، دوستان! نوش… مجلس نمایندگان مردم مجارستان به بهانه خیط بودن اوضاع بخاطر کرونا، دموکراسی را در آن کشور مالید و قدرت مطلقه حکومتی بدون پایان را به نخست وزیر آن کشور، آقای ولی مطلقه جدید دنیا… به خواندن ادامه دهید ›
مسیح ضد حکومت نکبت است، نه ضد ایران!
دم مسیح علی نژاد گرم، نوش… چون حقیقت را پاس داشت… دوستان، همین الان متوجه شدم که همان وقتی که داشتم پست پیشینم را تنظیم میکردم، که هنوز بالای بلاگ چسبانده نگه خواهم داشت تا آخرش یعنی ۲۵ روز دیگر… به خواندن ادامه دهید ›
پول ندادن به جانیان قاتل را رسما از کاخ سفید خواهان شوید
دوستان، نوش… خواهشا بروید و این پتیشن را در راه وجدان امضا کنید. این همان راه قانونی قدرتمندی است برای دفاع از هموطن و وجدانا و واقعا عذری وجود ندارد برای نکردنش… این پتیشن اگر به تعداد امضاهای لازمهاش برسد،… به خواندن ادامه دهید ›
مسلح کردن چین و ارتباط بیل کلینتون با آن – مایکل لدین
بریم صاف سراغ مطلب دوستان، نوش… پس از مدت ها بیخبری از ایشان، امروز دوباره به مقالهای بسیار خواندنی و پر تامل، اگر نه سر تا پا حقیقت، از دکتر مایکل لدین برخوردم. لب مطلب ایشان که لینکش را پایین… به خواندن ادامه دهید ›
سال نو مبارک؟!
آشوب و طغیانیست در دنیا! خر بشریت انگاری، در گِل گُوه کاریش گیر کرده! سال نو مبارک؟!… آوای ماتمِ نمک نشناسی فرهادهای دیروز، به عین حقیقت شده در کوی و برزن امروز..، ایتالیا را ببین؛ مرده میبرند کوچه به کوچه،… به خواندن ادامه دهید ›
ویدئوی بسیجی بیناموس نامرد
دوستان، نوش… دروغ چرا!… در پست قبلیم اتفاقا لینک ویدئوی آبروریزی آن جؤلق را که اوج پستی و حقارت خود مردک بینیاش را به دنیا نشان داد، عاریه از فیس بوک گذاشتم. ولی بلافاصله پیش از انتشارش در پیش نمایش… به خواندن ادامه دهید ›
«آزادی های یواشکی» یا «ستیز های علنی»؟!…
دوستان، نوش… چیزی که تا حالا ندیدم هیشکی بهش اشاره کنه و پروموت نکرده واکنش جانانه ایست که این شیرزن، که نصف اون جؤلق وزن داره، علیهش نشون میده و اونوقته که بقیه میان سواشون بکنن تا خدای نکرده آسیبی… به خواندن ادامه دهید ›
کارمای اصلی کرونا!
در بازتابی ویژه، پیالهچی سر به سجده شکران میساید: غزل چهلم خواجه حضرت لسانالغیب حافظ شیرازی بنیانگیر ما شد امشب… المنة لله که در میکده باز است. نوش…
کارمای کرونا!
دیدی که چگونه کرونا کارمایشان شد، عموغلی؟ دیدی چگونه انتصخابات پس از انتصخابات ازشان خواهش کردی، تمنا کردی، دلیل و ادله آوردی که چرا باید در خانه بنشینند و به پای صندوق های نمایشی در خیمه شب بازی ولایی نروند… به خواندن ادامه دهید ›