نوش نگارش

هنوز دیر نیست، مش قاسم – ۲

سؤال: چرا آقای خامنه‌ای که ماشالله دست به صادر کردن حکم حکومتی شان پرصلابت است، با صدور یکی دیگر از آن احکام، علنی و یا یواشکی از زیر عبایش، مصوبه‌ی مجلس برای الحاق به اف-ای-تی-اف FATF را ملغی نکرد؟!… برای… به خواندن ادامه دهید ›

لاکچری!

کاریش نمی شود کرد متاسفانه، و هر وقت که اتفاق میافتد، به قدری گونه‌ای از حس نوستالژی برای بکارت و معصومیتی از دست رفته به جهالت را ایجاد می‌کند. لاکن لاجرم می‌شود و می‌توانند و، پس، می‌کنند…نوش… «لاکچری» یکی دیگر… به خواندن ادامه دهید ›

هیولای سنجار دوباره خون می‌خواهد

دنیا یادش هست، دوستان، نوش… ولی اردوغان، آن هیولای کراواتی‌ یادش نبود امروز … یا یادش بود ولی وقاحتش او را بیخیال کرده بود… دنیا یادش هست ۴ سال پیش «داعش» چه فاجعه ها ببار آورد و هر چه دلش… به خواندن ادامه دهید ›

جرزنی و جیش عزت، خرداغ کنی شامات؟!

دوستان، نوش… اگر یادتان باشد، داشت می‌رفت… اِمممم.. قرار بود که یک بزن بزن حسابی در ادلب راه بیافتد که درآن مش‌قاسم و اینا از زمین و روس ها با بمباران هوایی که همانک مدتی بود داشتند بیخودی بدون فایده… به خواندن ادامه دهید ›

مادورو پرزیدنت ونزوئلا: با ترامپ ملاقات می‌کنم و خیلی هم ایول خواهد داشت!

بفرمایید: نوش!… از یک طرف استیکی که به مادورو در گرانترین رستوران استانبول خوراندند حتما بهش خیلی چسبید، در حالی که بطور متوسط شهروندان کشورش ۱۱ کیلو از گرسنگی وزن کم کرده اند، و از طرفی دیگر جناب ترامپ شیردل… به خواندن ادامه دهید ›

فراخوان آمریکا برای حمایت از حقوق بشر در ایران (سازگارا و باطبی هم اونجا بودند!…)

دوستان، نوش… بله… عقل درست هم همان را حکم می‌کند. حداکثر فشار، از همه‌ی زوایای ممکن، تا اینکه نکبت فرو ریزد، و زیاد هم خین و خینریزی و پولسوزی نشود انشالّاه!! البته ‹خط رسمی› ناز است و می‌گوید فشار برای… به خواندن ادامه دهید ›

مواد رادیوآکتیو را درتهران پخش کردند

دوستان، یکی از دوستان بسیار نازنین بالاترینی‌ام چنین فرمودند: «دانشمندان ثابت کرده اند که اورانیوم تا زمانی که غنی سازی نشده هیچ خطری ندارد. شما یک مشت اورانیوم را بجای کود بریز پای درخت سیب، ببین چه گلابی هایی میدهد!»… به خواندن ادامه دهید ›