مهم بود که همه مردم به خیابان فراخوانده شوند تا بتوانند حکومت را فلج کنند… و شد…
مردم ایران هم میتوانند همه به خیابان بیایند و کار این رژیم را یکروزه تمام کنند.
رژیم دیگر جرات ندارد سرکوب نوع ۸۸ را راه بیاندازند و بهانه دست ترامپ بدهند. پس دارد آماده میشود قسمت نفت خیز ایران را بکند و به اعراب بدهد تا شاید جایی برای فرار فردایشان بدهند…
احیانا اگر از یاد مردم رفته و یا جوانان سنشان نمی رسد، بد نیست دوباره ببینیم چطور مافیای چائوشسکو، هیولای رومانی و دوست جمهوری اسلامی، را مردم ساقط کردند:
دستهها:نوش نگارش
نکبت تنگش نکرده و بیعوارض داره حال میده – حضرت
نکبت بله را گفت! – حضرت
زنده نگه داری، یا زجرکُشی؟
تاکید نشانه نگرانی است؟
بیان دیدگاه